Och så var vi i Peking igen fast 4 denna gång

Flygresa till Peking, ja bara de få orden skapade en del oro hos mig. Hur ska Alex ta det, hur reagerar han, vad gör vi om han skriker hela resan, har vi fått med alla hans papper osv. Försökte dock hålla en cool fasad, som ingen av de övriga i familjen gick på utan ganska snabbt såg igenom 😍. 
 
Väl på flygplatsen var det många nya intryck för Alex som snabbt fann sig och tillsammans med Hampus sprang omkring och skrattade. Det är så fantastiskt att se hur Hampus vill och tar hand om sin lillebror. Han finns där hela tiden och pausar glatt det han håller på med för lite bus eller bara att ge sin bror kramen han vill ha. Finner inte ord att beskriva hur mycket jag älskar Hampus och Alex.
 
På planet var det en trött kille som somnade in ett litet tag men vaknade lite för tidigt, men det gick väldigt bra. All min oro hade varit helt i onödan.
 
På vårt för Alex, nya hotell har allt gått bra även om han var övertrött och inte alls ville sova när vi tyckte att nu var det dags. Nu sussar bägge mina söner och snart är vi alla 4 i Sverige. Nyper mig i armen och inser att det är sant ❤️