Söndag, 4:e dagen hemma

Söndag och kväll, trots att det regnar är det rätt mysigt här hemma. Man inser nu när vi varit hemma sedan i onsdags att många utav de rutiner vi hade med Hampus sakta börjar komma fram.
 
Dock hade jag glömt hur snabbt en liten krabat kan göra ett nyligen städat rum till ett bombnedslag 😀 Bara det här med att äta själv är ju en större sanering efter med mat på rätt många ställen inklusive Alex kropp och kläder. Men allt detta är ju rätt mysigt, hela handen i munnen med mat som kladdas på mamma eller pappa är ju samtidigt lite närhet och mys, så vad gör allt städ och tvätt.
 
Sakta har vi nu börjat komma in i lite mer vardagsrutiner alla 4 och haft besök av farmor och farfar igår lördag och av Magnus, Marie, inga och Hugo idag. Hampus har hunnit hänga med Oscar som även sov kvar. Fotboll har hunnits spela för Hampus och jag har coachat. Var en härlig känsla att se min stora på plan medans min lilla tultade med mamma vid sidan av. En bild som jag längtat efter och gjorde mig varm.
 
Nu när man är hemma och möter folk märker man hur engagerade alla har varit och är, vilket gör en alldeles varm ihjärtat. Extra kul är att alla de barn som jag tränar och har tränat, de är så engagerade och glada för vår skull och kommer med fina kommentarer och kramar. När de är 12-13 år och visar sånt värmer det lite extra. Vi är just nu en sådan lycklig familj, där vi alla 4 verkar gå runt i ngt lyckorus.
 
Anonym

Finaste och bästaste Alex❤️. Oså finaste och bästaste er alla❤️❤️❤️.